INTET OM ALTING

onsdag den 15. juli 2009

hablo español.. sí sí...





Nu er jeg endelig ved at være på plads igen. Alt er pakket ud (mere eller mindre, resten gemmer jeg til weekenden), gjort rent og gjort klar til at leve det vilde liv som studerende. Hurra.
Ikke nok med det, begyndte jeg på et suppleringskursus i Spansk for at kunne blive optaget på min videregående uddannelse - hvis jeg altså består, vel at mærke!

Men nu hvor jeg er kommet igang og har en lidt mere overskuelig hverdag, begyndte min dårlige samvittighed at trænge sig på, da bloggen slet ikke er blevet opdateret i lang tid.
Nu har jeg tid.. og her er så opdatering.
Lige et par billeder af, hvad jeg har haft på i denne varme.. ad, det er alt for varmt når man skal cykle hurtigt og rende op og ned fra 3. og 4. sal - eller måske er det bare mig, der er ude af form?? Slikposen foran er i hvert fald tom.. hm..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar