INTET OM ALTING

mandag den 15. juni 2009

Pip

Et ganske hurtigt og lille indlaeg herfra. Jeg sidder stadig i udlandet og kommer ikke hjem foer d. 24. juni, dog vil jeg proeve at opdagere saa meget som muligt indtil jeg igen er tilbage i DK.

Jeg glaeder mig saadan til at vise billederne fra min tur til Graekenland, der var heeelt fantastisk og man vaenner sig alt for hurtigt til 33-35 grader hver dag! Udover at mine fine og hoejtelskede farve skalder paa venstre skulder er humoeret stadig hoejt og efter en bekraeftigelse fra Niels Brock ang. Spansk-sommer kursus til juli, skal der meget til, at faa mine arme ned.

Jeg er selvfoelgelig helt bagud mht at laese blogs, saa jeg glaeder mig til, jeg har tid til at laese dem alle igennem fra den sidste uges tid.

Saa, jeg er stadig i live, dog lidt tavs de naeste par dage men derefter er jeg tilbage og saa endda fra Koebenhavn. Hvor bliver det laekkert, at vende tilbage. Iiih..

Ha' det godt saa laenge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar