INTET OM ALTING

tirsdag den 30. juni 2009

Snart klar


Idag er der desværre ingen billeder, da jeg har glemt mit kamera andetsteds. Der er ellers så fint vejr nu, at det ville ha' været rart med lidt sommerstemning på bloggen. 
Egentlig har det været en rolig dag, jeg er begyndt, at forberede mig på min flytning om 2 uger og fik idag købt spray-maling til mine stål-hylder, der skal farves brækket-hvid. Jeg er ikke så frisk på stål farven andre steder end køkken og badeværelse, men hylderne (der var i lejligheden, da vi købte den) er perfekte til det, jeg skal bruge dem til. Gratis og praktisk løsning - det kan vi li'.
Udover det, er sengen også klar og jeg skal egentlig bare ha' pakket tøjet, når jeg kommer hjem igen næste onsdag. Men ååååh, jeg vil afsteeeed nu, nu, nu! Jeg savner København så grueligt.. Især når der er godt vejr og skal mødes med vennerne i en eller anden park. 

Ta' mig tilbage, København.. Nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar