INTET OM ALTING

tirsdag den 13. januar 2009

Bagjul og bag-træt


Hejhej,

Idag har jeg været til udsalg og brugt 140kr. - en lidt tom følelse - men fik købt en mascara, Dove Bodysilk og en hårspray og ikke nok med det, så havde jeg en dejlig overraskelse, der stod og ventede på mig, da jeg kom hjem. Mine sidste ting fra Italien ankom med DHL og der var sørmer 2 julegaver med! 
Én fra Pino, der gav mig en body/hair shampoo med chokolade duft og en fra Gloriana/Gigio, der gav mig en sød halskæde, som jeg er ret sikker på er hjemmelavet, da Gloriana er en ørn til det med smykker og andre kreative ting. Virkelig en dejlig overraskelse, jeg blev  glad!!

Graziiiiiiieeeeeee!!!!!

Ellers har jeg været ude at træne og nu kan det godt mærkes, jeg føles ældre for hvert minut, der går især i bagenden (og jeg er sikker på den smugspiser, når jeg ikke er opmærksom!). Af en eller anden grund, er jeg også begyndt at vågne kl. 8 om morgenen! Mig?! Med jordens største sove-hjerte.. Jeg er bekymret, snart får jeg vel også gigt i fingerne og mødes med strikkeklubben hver onsdag? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar