INTET OM ALTING

søndag den 11. januar 2009

Grim Lørdag


Vejret er ret kedeligt udenfor og der er ingenting i fjernsynet (måske fordi der er nogen, her i huset, der kun vil have DR1+2 og TV2!), så jeg sidder og ser 'Morten og Peter' på dvd og er rigtig 'jeg-skal-ikke-se-andre-mennesker-idag'-grim og har tænkt mig at være sådan i lang tid endnu. 
Ja, sgu.. 

Weekendsgrim

Morten og Peter med Helveg

Og jeg må indrømme, at jeg er begyndt at kede mig lidt. Jeg ville have været ude at træne i formiddags, men det droppede jeg igen, for jeg har simpelthen alt for ondt i r*ven efter jeg trænede igår - så jeg er ked af det, Line, men jeg kommer ikke ud og rider K-Jack idag. Det er ret pinligt, undskyld. Jeg føler pludselig, at jeg er 40år ældre for det gør ondt når jeg går op og ned ad trappen og ikke mindst når jeg sætter mig på toilettet! 

Det er meget rart, ikke at skulle arbejde de første par dage, men så begynder det også at blive rigtig kedeligt og jeg ville ønske, jeg snart fandt et job - tanken om, at jeg ikke får løn er næsten den værste! Men det gælder vel også om at have lidt tålmodighed, gør det ik'? Joooooh, det gør.. Det gør det, ja..

Men hvad jeg også har brugt min sparsomme tid på, er videoklip på Youtube med folk, der sætter hår og viser tips og tricks. Man bliver helt fanget af det og det er lidt som 'Vild Med Dans', hvor man bagefter selv hopper lidt rundt i stuen og med det samme sidder og kigger efter nærmeste forsamlingshus. Så I kan vel godt regne ud, hvad jeg er igang med? Jeg prøver nemlig at finde mit krølle-jern, for jeg skal jo sætte hår! Hurra! - Det kan jo ikke være så svært, det ser jo så nemt ud ;)

Så vi ses senere - forhåbentlig med nogle fiiiine resultater af min produktive dag.

1 kommentar: