INTET OM ALTING

fredag den 16. januar 2009

Hasta la vista, baby


Så er det imorgen jeg tager afsted og kommer først hjem onsdag, hvor vi også lige skal en lille tur forbi IKEA. Hvad er det egentlig med IKEA og ens trang til at købe unødvendige dimser til køkkenet og en masse 'fiiiiine' ting, man slet ikke har plads til? Det må være fordi, det fungerer som boligverdenens H&M - man finder altid nogle billige ting, så man lige kan få fixet i sin impulskøbsåre.

I hvert fald havde jeg et par ting, der skulle ordnes inden jeg tager afsted og fik på rigtig blog-manér også lige taget et billede, inden jeg smuttede.

Sanne pande idag

Og da jeg skal afsted imorgen tidlig, er jeg jo igang med at pakke og glemmer samtidig alt om den åbne skabs dør til My's fornøjelse.


Vi ses på oownsdag, hej heeej


Ingen kommentarer:

Send en kommentar