INTET OM ALTING

torsdag den 8. januar 2009

Pjækkedag


Calle-drengen er på besøg idag, fordi han har lidt bøvl med øjnene. Heldigvis er der to, helt frivillige, familiemedlemmer, der står på spring for den lille, hurtigt-kravlende vildbasse.
Han er ikke til at holde i ro, selvom han er lidt syg og det er jo forresten ganske forfærdeligt, at han er syg.. men nøj, hvor er han sød når han er det! 
Så der er dømt pjækkedag idag - og ikke kun for Casper.



Og så var jeg i øvrigt ude at træne igen igår, bare nogle andre muskler. Det var en anelse pinligt, da jeg forsøgte mig med 20kg i arme-/bryst-muskel-maskinen men det gik stødt ned ad bakke og jeg endte i sidste omgang på 7,5kg! Fat mod, Sanne.. om ikke andet, kan jeg jo bare sidde, som så mange andre gør derude, på cyklen og se MTV. 

Go' morgen, Danmark er trofast på skærmen igen og idag har jeg lært et nyt ord - eller måske nærmere et navn - Cavallier-gang, der kommer af Prinsesse Marie Cavallier og hendes tendens til lidt mere nedringede udskæringer.


Mini-Mary og Jokke

Og så har Casper forresten også lært et ord, der ikke er særlig nyt mere, men det føles som første gang, hver gang han siger det - "a-dé" og det kommer af... eh, ja.. Jeg er sikker på, han prøver at sige 'Sanne', uden tvivl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar