INTET OM ALTING

søndag den 17. maj 2009

DIY no. 1


Her kommer så mit første DIY (mini-) projekt og hvor har det været hyggeligt og rart, at sidde indendørs i sådan et vejr og sysle lidt med sine gemmer :-) 
Det bliver absolut ikke sidste gang og jeg er allerede igang med at planlægge næste projekt.

Igår var jeg nede og kigge i den lokale Stof 2000, men da den muligvis er Danmarks mindste, så er deres udvalg af ragelse af samme størrelse. Der var ingen nitter at finde, ej heller andre småting man kan bruge til at friske sine gamle sager op med (eller jo, hvis man er til fodbold-lapper og lyseblå baby-bjørne??). Derimod har jeg et par boyfriend-agtige jeans fra Replay, jeg købte for 3 år siden og som jeg aldrig bruger. De har mini-nitter under venstre forlomme og jeg har egentlig længe ville gøre noget ved dem så de kunne bruges igen, men nu måtte de altså lade nitterne til fordel for et par shorts jeg har købt i ZARA med hensigt at bruge dem sommeren over.

De gamle og aldrig-brugte jeans med nitterne
under venstre forlomme.

Efter lidt tid med den bedste kniv fra køkkenet.

Nogle af dem, blev sat på siden..


.. mens andre blev sat foran på folden.


Det var ellers meningen, at jeg ville ha' haft resten (dem, der sidder på folden + lidt flere) siddende på en af bælte-remmene foran, men desværre er stoffet for tykt/nitterne for korte.
Jeg har stadig ikke fundet ud af, hvad jeg skal gøre med jeansene - om de skal laves om til shorts, farves, sys ind.. anything! Bare så jeg får lyst til at bruge dem, så endelig, skriv, hvis du har en ide. 

Over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar