INTET OM ALTING

lørdag den 2. maj 2009

Gloria - musikalske lørdag



Det er, hvad jeg har brugt 4 timer på indtil videre. Godt gået, hvis jeg selv skal sige det - altså, at det ligger fordelt i bunker og at det først er imorgen vi skal afsted. Dengang jeg flyttede til Spanien, pakkede jeg et par timer inden + lidt inden vi skulle køre til lufthavnen kl. 6 om morgenen. Sådan har det altid været - jeg arbejder bedst under pres, hvilket ofte er ret upraktisk.

Idag


Jag gillar dom väldigt mycket ;)
Fra ZARA

Og har selvfølgelig lyttet til musik imens, jeg har været optaget af at pakke. Det er som om, alting bliver nemmere, bare man har musik med sig. Træningen i fitness centret er sjovere, tog-/flyveturen går hurtigere og folks tlf.-samtaler i S-toget forsvinder pist-væk.

Her kommer lige en allersidste sang for idag.. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar