INTET OM ALTING

torsdag den 28. maj 2009

enough is enough



Jeg lover, at jeg meget snart stopper med at snakke om kameraet. Men... det er bare så fantastisk, at jeg er fristet til at tage det med overalt - måske endda hænge det på sengen, når jeg skal sove? Eller.. 
Under alle omstændigheder har jeg ikke fortrudt, at jeg har købt det. Tværtimod!

Here's the baby



Jeg har godt nok ikke fået taget så mange billeder idag og vejret udenfor indbyder ikke ligefrem til, at bruge tid derude mere end nødvendigt, men om en uge begiver jeg mig på ferie i laaaang tid og håber at vende hjem med memory card'et propfuldt med flotte billeder.
Jeg skal en tur til Grækenland i 8 dage for derefter at tage andetsteds hen og vende hjem sidst i juni. Jeg glæder mig, jeg glæder mig, JEG GLÆDER MIG! :)

Lige et par billeder fra området - ikke for at irritere. 




Fik jeg i øvrigt sagt, at jeg glæder mig til mine 3 uger i udlandet??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar