INTET OM ALTING

lørdag den 16. maj 2009

Matthew Williamson bikini


Er netop kommet hjem fra noget familie-housewarming og har allerede smidt mig i sengen, det har egentlig været en lang dag og er lidt træt nu men i og med, at jeg har grillet til aften for første gang i år, så gør det slet ikke noget :) Åh, der er ikke noget, der skaber sommer-stemning som at grille!

Og iiih, hvor jeg glæder mig til, at få det nye kamera. Idag var jeg inde at snakke med Hr. Kamera-mand og jeg fandt ud af, at jeg med sikkerhed skal ha' Canon EOS 1000D. Jeg var ellers i tvivl om det skulle være Nikon D60, men når man næsten er 180cm høj og derfor har lidt lange fingre (forstå mig ret) og en stor hånd, så er Nikon'en lidt for kompakt.
Derefter var jeg i et smut i den lokale H&M, der så ud til, netop at ha' sat deres Matthew Williamson kollektion op og jeg så straks det fine badetøj, der lå på bordet - desværre...

Jeg fik den her med mig hjem (det er så den 3. i år). Beklager billederne, men her er lidt mørkt.



Jeg prøvede badedragten af samme model meeeeeen, jeg føler mig nu stadig lidt for lille-pige-agtig i sådan noget, selvom jeg er så vild med, at (glamour-)badedragte er in igen. Jeg skal bare lige vænne mig til det - på mig selv..

Hej hej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar