INTET OM ALTING

mandag den 18. maj 2009

DIY no. 2 - del 2


Jeg fik vist ikke rigtig fortalt tidligere, hvad det egentlig var, jeg ville lave? Altså, nu håber jeg ikke, jeg får ballade men på en blog (undskyld mange gange, men jeg husker ikke hvis), hvor der var et link til AnonymousAgent, der har super fine halskæder og tilhørende armbånd. Da jeg skal spare lidt pga. ferie+flytning i den kommende tid, valgte jeg at prøve selv (så vidt jeg husker, skal hun kun ha' ca. $40-50/stk). Men i hvert fald, hvis der er alle mulige patenter, regler eller whatever, der gør at jeg nok ikke burde ha' den her liggende offentligt, håber jeg, der er en venlig sjæl, der lige hvisker det til mig..

Stoffet klippes i 4 dele. Det er ca. 1,5m langt

Og så flettes der på livet løs



Næsten færdig

Nu mangler jeg 'bare' at samle/lukke den og den er klar til brug. Den skal lige nørkles lidt, så den bliver mere 'ren' i flettet og så ser den mere pink ud på billederne end den egentlig er.
Men jeg er nu glad og tilfreds. Det var nemt og forholdsvis hurtigt at lave og så glæder jeg mig til at lufte den over noget hvidt, løst og afslappet :)

Rigtig god aften!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar