INTET OM ALTING

søndag den 1. februar 2009

Bronze


Har netop spist min tredje flødebolle og sidder og venter spændt på at bronze-kampen mellen Danmark og Polen skal starte. Er det ikke noget med vi altid er blevet nr. 4 til VM?? Under alle omstændigheder håber jeg VIRKELIG at de vinder kampen.

Nå, men imorgen skal jeg ned med endnu en ansøgning og på onsdag tager afsted til København for at tage til Åbent Hus på CBS og håber sådan det kommer til at gå som forventet, at International Virksomhedskommunikation er, hvad jeg regner med. Nogen, der kender nogen, der har en søster el., der kender noget til dén linje? Så sig endelig til, tak (:


Og så venter jeg spændt på min forsendelse fra asos, der gerne skulle komme i næste uge.

Et par Cheap Monday, der er med i pakken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar