INTET OM ALTING

fredag den 13. februar 2009

pixie


Idag var det jo, som bekendt, helt fantastisk vejr og is-koldt, men solen var fremme og det skulle fejres med en gå-tur. Jeg lånte Qubick, der er min bror og svigerindes dansk-svenske gårdhund, og tog ham med i 'skoven' til hans store fornøjelse. Selvfølgelig slæbte han også rundt på den allertykkeste pind i miles omkreds, den skulle med!


Qubick i skoven

Solen gør virkelig noget ved en danskers humør. Folk fra Sydeuropa, forstår f.eks. slet ikke den dumme idé med at sidde udendørs på cafeer pakket ind i tæpper, så snart solen titter frem bag skyerne - men mon ikke en uge i Danmark i vintermånederne ville hjælpe på deres forståelse??

Jeg er da heller ikke bleg for at indrømme, at jeg er den første til at købe bolig sydpå, hvis pengene var til det og så dermed ikke kendes ved Danmark i et par måneder. Den danske vinter kan være dejlig, når man kan hygge sig indendøre med noget varmt at drikke og chokolade.. det er dog kun hyggeligt i moderate mængder, vil jeg mene.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar