INTET OM ALTING

torsdag den 12. februar 2009

Groovy shark


Jeg så en anbefaling på tv i sidste uge, kaldet GrooveShark, som er en side, hvor man søger på musik - den finder det - man lytter til det og nyder det - man laver sangen som favorit (ved at logge ind først, det tager 2 sek at registrere sig) og siden husker, hvilken smag man har. 

Så jeg anbefaler det hermed videre, da det er fænomenalt og jeg har selv brugt det siden igår aftes  - non stop. Så prøv.


CBS var spændende og jeg er ret sikker på at søge ind til sommer, glæder mig allerede til at komme igang igen og tiden til sommer føles ret lang lige nu. Indtil da vil jeg bruge min tid på at lære lidt sprog og forhåbentlig snart tjene nogle penge - jeg vil ha' min frihed tilbaaaage! (:


Aftensmaden fra igår - første gang i MANGE år

Ingen kommentarer:

Send en kommentar