INTET OM ALTING

torsdag den 19. februar 2009

syg, sulten og søvnig


Ih, jeg orker simpelthen ikke være syg NU og slet ikke når jeg skal afsted på fredag! Men hvis det forbliver i halsen som nu og ikke udvikler sig, kan jeg vel betragte mig som heldig, da jeg ikke har været en del af influenza-epidemien - 7, 9, 13 - så jeg propper mig med Halls og drikker Rød Solhat. 
Nå men ellers har jeg de sidste 2-3 dage vredet min hjerne og gennemtænkt jobtilbudet. Igår var jeg vågen indtil kl. 02 for at tænke over det og jeg har så taget min beslutning om ikke at tage afsted. 

Igår var jeg hos den lokale dyrehandler-uden-dyr, med masser af foder, legetøj og bla bla bla. Der, har de også en western-afdeling med en masse skægge square-dance udstyr og en masse Martin Margiela-look-alikes til lidt over 200kr. Fristende og tror jeg skal et smut derned forbi inden sommeren (:


Jeg må hellere komme igang med at lave mad, for engangs skyld - god aften!

1 kommentar:

  1. Hej hej :o)

    Sikke en fed blog du har her ! Jeg har tilføjet dig til mine links, kunne man lokke dig til det samme?! ;o)

    SvarSlet