INTET OM ALTING

tirsdag den 17. februar 2009

'The cat is on the table'


Min dag startede ud med 20min intensive minutter på stepmaskinen kl. 8 imorges. Da der kun findes 2 af slagsen, hvor jeg træner, så foretrækker jeg at komme tidligt for at undgå menneskemængden under 'rush hour'. Men... forklar mig lige, stepmaskiner er udelukkende for kvinder, ikk? Selvom det ikke står nogen steder, så er det kun kvinder, der bruger.. men, i ny og næ sniger der sig en mand op på maskinen og om jeg forstår det? De har deres 'her-kan-jeg-se-mig-selv-fra-alle-vinkler-når-jeg-træner'-rum, så bliv venligst derinde, kvinder går jo heller ikke der ind, vel? - Med mindre det er en eller anden solbrun man-lady med afbleget hår og udvoksning. 

Anyway, jeg har tænkt som bare fanden over den opringing igår og det tilbud den indeholdt - for søren.. Er det ikke meningen af pro-con lister burde hjælpe i ens beslutning istedet for, at gøre én mere forvirret????

Nå, men Capper the nephew kommer om ganske snart, så må hellere pakke alt indenfor rækkevidde (:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar