INTET OM ALTING

tirsdag den 3. februar 2009

Oh happy day


Oh yeah, så kom pakken fra asos sørmer! Havde håbet, men ikke troet den ville komme inden jeg skulle til København da jeg bestilte i .. torsdags, tror jeg det var.

Og er vi glaaaade? - Om vi er!  
Det hele er kommet og det hele passer.. igen. Jeg er begyndt, at kunne li' asos rigtig meget, det er så nemt og billigt - og nok ikke verdens bedste kvalitet, men jeg er tilfreds indtil videre.

 Her er lige et par high-quality ala Samsung billeder af indholdet.

 
Simpel top


I like. Et par sorte, tynde strømpebukser og en sort, simpel
overdel, så er jeg klar (:


Cheap Monday bukserne

Senere skal der bestilles togbillet (kan det virkelig passe, at det skal tage 4 timer at køre til København??) og så ha' pakket, så jeg er klar til imorgen. Hvor jeg dog glæder mig, til at se pigerne derovre - savner godt nok København og glæder mig til at flytte 'hjem' igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar