INTET OM ALTING

onsdag den 18. marts 2009

180309



 
Uh, hvor er det dejligt, at vågne op til sådan et vejr idag! Selvom man ikke ser det på billedet, er himlen faktisk blå men solen gør jo det hele lidt lyst, sørens også. Men når solen er så fremtrædende, der er ekstra mange penge på kontoen (tak igen, SKAT) og man venter en pakke med tøj i løbet af ugen, jamen så er det slet ikke til at få armene ned!

Der er et par ting som jeg enten ønsker mig til fødselsdag (i april) eller som jeg meget gerne ville investere i for mine skatte-penge+ferie penge.

1) Den nye iPod Nano, da jeg i Italien præsterede at smide min elskede iPod i vaskemaskinen. Jeg savner den sådan!
2) En af de der nye, smarte Netbooks. Vejer lidt over 1 kg og kan nemt ligge i tasken, med sin ca. 8-9'' skærm. Den er lige til at have med sig i skole/Uni/toget/tur med venner etc.

3) En spejlrefleks-kamera, men da jeg overhovedet IKKE har forstand for kamera-teknik, vælger jeg ikke at sætte billedet på. Men I fik ideen.. et rigtig godt og gerne billigt kamera. Så der i øvrigt er nogen, der har tips til et godt sted af lede - eller HVAD man skal kigge efter ved et kamera, så sig endelig til.

Nå men jeg har absolut ingen planer idag, så der kommer nok et indlæg eller to mere idag ;)

Hejhej så længe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar