INTET OM ALTING

fredag den 13. marts 2009

Fredag d. 13


Jeg tror, jeg mangler en muse for jeg føler mig virkelig uinspireret. Der sker ikke så for tiden, udover jeg rejser lidt rundt, prøver at tjene lidt penge OG .. så håber jeg, at jeg får penge tilbage fra SKAT på mandag - pleeeaaasssee! Det ville hjælpe gevaldigt og så sammen med mine feriepenge, jeg også får. 'Det ku' være så godt', ifølge SF i hvert fald.

Så har jeg forresten også været inde at se min første opera. Det var i Flensborg og den hed Elskovsdrikken og jeg må indrømme, jeg var ret fascineret selvom hele forestillingen foregik på italiensk - dog med danske undertekster. Man kan læse lidt om stykket her


Mig i min elskede Nørgaard cardigan, der er SÅ
 tykt og varm, sammen med den lige så tykke
og varme Tulle.

Og så har jeg i øvrigt ALDRIG set 'Fredag d. 13', kan den anbefales????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar