INTET OM ALTING

lørdag den 21. marts 2009

Mere nyt!



Endelig fandt min GLS mand mig, desværre kan jeg ikke sige 'længe ventet', da asos er ret hurtige, men jeg var godt nok spændt  på at se læderjakken jeg havde bestilt, shortsene, bæltet og body'en.
Jeg fik flået pakken op og gik igang med at prøve med det samme. Jeg vidste på forhånd, at jeg ville klippe nogle strimler af jakken, der hang på samtlig lynlåse (lommer, ærmer, 'lynåsen'). 

Her kan man skimte strimlerne forenden af ærmet
og den ene lomme. asos

Men jeg er nu ganske tilfreds med jakken og jeg glæder mig til at bruge den, når det bliver lige lidt varmere.
Der var som sagt også et par shorts med og jeg er hoppet med på høj-talje vognen og ville nu gerne investere i et par 70'er jeans med høj talje og vidde i benene.

My Lovely Jean

Nøøøøj, da jeg så billedet her, gik det op for meget, hvor vinterTRÆT jeg egentlig er! For søren.. godt jeg skal 3 uger syd på i juni, for det her er jo nærmest ulovligt.


Her er jakken uden strimler

Her er body'en som også passer. Jeg har tænkt mig, om pengepungen tillader det, at købe maaange body'er. Rigtig praktiske og bekvemmelige.
Og så købte jeg også et sort læder bælte der heldigvis passer.

Fcuk og asos premium

Kort tid efter tøjet ankom - what a mess..
(det er en kat i midten og ikke
 en eller anden pels-hat)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar