INTET OM ALTING

tirsdag den 17. marts 2009

Penge fra skattefar


Uuh yeah, næsten 6000 kr. tilbage i skat - ja tak! Og jeg har siddet længe på nettet og kigget efter ting jeg MÅTTE ha' og listen blev lang, men når man bor i en lille by - er i eksil og har pt derfor ikke adgang til der herlige forretninger i København, så står online-shopping for skud. Jeg vil lige tilføje, at fra juli er jeg tilbage i staden og hvor kan jeg bare ikke vente!
Jeg glæder mig i hvert fald meget til det, jeg har bestilt, kommer - forhåbentlig i løbet af ugen.

Jeg har også opdaget, at jeg sover drøn-godt til julemusik. Ganske rigtigt. Også her midt i marts. Mine favoritter er 

Martin Brygmann og Sara West - Jul i Valhal

og .. var det sidste år eller forrig år, da købt jeg Søs Fengers vuggevise-album (som vist er velegnet til små børn?), det er også helt fantastisk og skaber en ret søvn-fremkaldende stemning, men på den gode måde vel at mærke!

Men når det er sagt, så venter jeg virkelig på forår og sommer - har lige købt et par højtaljede shorts så sol, feel free to join in når end du lyster - vær nu sød.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar