INTET OM ALTING

tirsdag den 24. marts 2009

240309

En lille update efter jeg har været lidt syg og brugt det meste af min tid i sengen og på at se America's Next Top Model, hurra for YouTube!
Og som bekendt, så har det sneet idag - iiih, altså, vi vil ha' sommer og sol, nå!



Men udover det, har jeg det meget bedre, kun halsen driller lidt og.. ja, så føler jeg mig også lidt som Jim Carrey i Dum, Dummere, da jeg ved et uheld kom til at sprayed min Burberry - Beat i øjet i stedet for på kroppen. Så lige nu sidder og jeg blinker som en gal - den muskel i øjenlågen træner man vist alt for lidt.. 

OG så er der kommet et nyt familiemedlem, dog ikke her i huset, en dansk-svensk gårdhund, der passer fint sammen med den anden hund af samme slags. Han er 6mdr. og så yndig! 

Qvaks

Ingen kommentarer:

Send en kommentar