INTET OM ALTING

torsdag den 5. marts 2009

Mænd, der haaaader kvinder..


Oh my ... det er da vist på tide, at jeg får opdateret. Tiden løber pludselig afsted - det er lidt en ny følelse.

Nå men, jeg var altid inde at se 'Mænd, der hader kvinder' igår i den lokale bio, for jeg har som 80% af resten af befolkningen nemlig læst den og været vildt begejstret! Jeg er næsten færdig med 2'eren .. Pas nu påååå, Lisbeth, nu kommer de snart og fanger diiig! - Men i hvert fald, jeg så filmen og efter jeg også havde læst og derefter set Da Vinci Mysteriet havde jeg ingen forventning, slet ikke efter alle de gode anmeldelser den havde fået, slet ikke efter 50.000 havde købt forudbestilte billetter OG slet ikke fordi vores mini-bio var fuldstændig pakket en tirsdag aften! Og filmen? Jamen den var SÅ god og SÅ spændende - og uhyggelig, der var øjeblikke, hvor jeg måtte lukke øjnene (Nils Bjurman- you know). Den er, sjovt nok, ret skandinavisk og jeg tror det er derfor jeg er så vild med den. Der er ikke meget hollywood over den, hvis man sammenligner med million bugeteret Da Vinci. 
Så gå roligt ind og se den - også selvom man ikke har læst den, det kan man sagtens.

Og jeg glæder mig selvfølgelig allerede til 2'eren.

Men udover det, tager jeg afsti-afsted på fredag - den 13. - åh ååååhh! 
Ellers træner jeg, arbejder lidt og har netop idag sendt min GS-ansøgning til Spansk kurset til sommer, så nu håber jeg alt er udfyldt rigtigt, så jeg kan komme igang :)

Men aftensmaden venter, så jeg må hellere løbe igen!

1 kommentar: