INTET OM ALTING

fredag den 20. marts 2009

Se, hvad jeg fandt


Efter endnu en hård stund i træningscentret var jeg ude hos min svigerinde for at heste den lidt. Hun rider western og efter et farligt fald, er hun begyndt at komme igang igen. Da vejret jo var skæppe skønt MÅTTE vi ud og nyde det.

Line på K i det fine vejr - man 
kan tydeligt se, hvem det tog hårdest på..

Den mindste pony jeg nogensinde har mødt, der 
også ejes af min svigerinde.

Derefter var jeg nede i den lokale HM og sørmer om jeg ikke fandt lidt til mig selv, ganske overraskende. Jeg gider sjældent bruge tid derinde, da den ikke er så stor og derfor har de ikke så stort et udvalg. MEN, jeg fandt et denim jakke, en zebra-'kjole' og en sømands-stribet top.


Hehe, hvad man heldigvis ikke ser (særlig godt) på billedet,
er at bukserne egentlig hænger under knæene - 
utroligt charmerende. OG, allervigtigst, det 
er en str. 36! Nøj, det er vist første gang siden
jeg var 15 ;)



Juuhuuuu, jeg er så glad :) OG så kommer min asos-pakke imorgen. Yaay! 
Down, woman - DOWN!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar