INTET OM ALTING

tirsdag den 9. december 2008

CASPER


Selvom jeg er rigtig ked af, at skulle rejse fra Italien, er jeg begyndt at glæde mig rigtig, rigtig meget til at komme hjem. Jeg lander jo præcis i julen, Line's fødselsdag, der skal pyntes juletræ og spises helt fantastisk julemad. 
Men der er nu noget jeg glæder mig helt særligt til - nemlig at se Casper efter ikke at ha' set ham i 5mdr. og når man er sådant et lille menneske, tæller 5mdr. altså for.. rigtig meget.

Casper

Og så tog vi jo ind til 'baren' igår da vi skulle ha' været til noget julemarked i Ovada, men de andre ville ikke afsted pga. kulden (der er omkring -1 om aftenen, men føles som -10), så som sagt tog vi derind alene.
Da der idag har været helligdag (idag var dagen, hvor Jomfru Maria fandt ud af hun var gravid - selvom det burde være klart for enhver 2 uger inden man føder), så derfor var der godt gang i den igår. Og endnu en ting, jeg vil savne fra Italien er den særbehandling man får alle steder - da vi igen igår, fik gratis drinks af bartenderne, den slags sker alt for sjældent i Danmark.
Plus Lisa for første  gang kørte hjem, da jeg fik hende overbevist om at nu måtte det være min tur til at drikke lidt ekstra, da jeg jo snart tager hjem - TAK!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar