INTET OM ALTING

onsdag den 24. december 2008

Lille juleaftensdag


Hvor var det skønt at sove i sin egen seng og aller vigtigst, sin egen helt fantastiske dyne! 
Jeg sov til kl. 7:50, da der var morgenmad med nybagt brød kl. 8 og kl. 9 havde jeg en tid hos frisøren - 5mdr. i Italien tager hårdt på håret og for at undgå at blive klippet skaldet af en italiensk frisør, der ikke forstår mig, så hellere vente lidt ;)

Derefter købe lidt julegaver og en ny jakke til mig selv! Deeejligt.

Træet er blevet pyntet, hvilket der kommer billeder af senere, og så har jeg været igang med at bygge/ødelægge et peber-kagehus, sammen med min mor. 
Det kan stærkt anbefales som tidfordriv i juletiden, hvis man ikke kan vente tiden an, det kan købes i IKEA og er  utroligt underholdende og tidskrævende :)



Der blev improviseret en del under konstruktionen og det
 ligner fuldstændigt billedet på pakken... næsten..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar