INTET OM ALTING

mandag den 15. december 2008

Om en uge..


.. skulle jeg gerne være i Milano/Bergamo på denne tid, det føles ret surrealistisk at tiden er gået så stærkt og at det allerede snart er jul. Og hvad der er endnu mere fantastisk er at vi i år har besluttet kun at få én gave hver og det sparer os for en masse juleræs/-stress, plus det giver en overskud til noget ganske særligt i Maj måned 2009 - så man kan vel godt sige at vi har valgt at forlænge julen til mere end påsken ;)

Og for dem, der interesserer sig for det (hvilket nok kun er mig selv), så kan jeg fortælle at jeg stort set er rask igen, DOG vil jeg lige understrege at jeg er i udslusningsfasen, hvor det stadig hakker lidt i det og det har virkelig gjort mig overrasket over hvor meget snot man egentlig kan ha' i sig.. og mere, hvor kommer det fra??? I don't get it..

Nå men nu er den lange søndag overstået - faktisk min sidste søndag her -  og derfor har vi selvfølgelig besluttet at tage ind til Ovada iaften for at se lidt andet og om jeg glæder mig :)



Må hellere komme i bad inden klokken bliver for mange - hey do


Ingen kommentarer:

Send en kommentar