INTET OM ALTING

søndag den 7. december 2008

Italiensk 'mode'


Okay, nok har Italienere en helt fantastisk madkultur og nok er de verdensmestre i fodbold, der her i landet er vigtigere end .. alt, men man skulle også tro at de var med på noderne når det gjaldt mode. De har jo alle de italienske labels, man møder overalt i verden og Italien er jo kendt for netop det! 
Men mine øjne brændes hver gang jeg ser italienere på gaden, da rigtig mange bruger bæltetasker  - og det er ganske alvorligt ment endda, ikke fordi de er på ferie eller har hænderne fulde, nej nej, det er 'jeg-er-lige-et-smut-forbi-og-sige-hej-til-min-hest'-ment!
Jeg forstår ikke, hvad den skal bruges til? Er det når man bliver træt i armene af at holde sin taske, er det når man ikke gider putte tingene i lommerne, da bæltetasken ofte ikke er større end lommer eller er det når man har trang til at have noget hængende foran sig som man kan pille ved? 
I don't get it.

Og ikke nok med det, så er det helt naturligt at have cowboy-jakke med matchende cowboy-bukser til - hvorfor?!


Hvorfor?

1 kommentar:

  1. DET er da lige en rigtig god idé til Qubik. Se lige Line eller mig med Qubik i en taske som denne, gå gennem Høruphav. ;D

    SvarSlet