INTET OM ALTING

lørdag den 13. december 2008

Taken - by surprise


Uuuuhhh, er lige blevet færdig med at se 'Taken' med Liam Nesson. Fy for dén, den er ik' rar .. i hvert fald ikke når man selv har rejst alene rundt som 20-årig og fordi den er så sand. Jeg må indrømme, jeg i første omgang ikke gad se den, da Lisa kun ser platte film ;) men jeg blev nu fanget af den alligevel.
Nå men, lørdagen er gået og jeg har siden igår aftes været hæs og næsten ingen stemme haft - dog er det blevet meget bedre nu. 
Ikke nok med det, så fik vi et par gratis øl igår - serveret af vores sædvanlige bartender, men de var ikke fra ham denne gang men derimod fra 3 vinkende herrer i baren, hvoraf den ene af dem havde et blåt øje, rødmusset 'jeg-drinker-hver-dag-20-bajere-nede-på-havnen'-hud og de 2 andre med øjne på stilke. Men vi slap billigt (utroligt hvad folk giver for et håndtryk!) og de var hurtigt ude af døren igen.

Der venter en lang dag imorgen, så jeg hopper i seng.
Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar