INTET OM ALTING

onsdag den 24. december 2008

D. 20., 21. og 22. December


Min sidste aften i San Giacomo var på den lokale fiskerestaurant, der ejes af en Mario-klon, der til hverdag er håndværker men restaurant var som altid fuld, især denne aften da hele Scuderia San Giacomo var med til julemiddag.
Det var en 5-6 retters menu med enten fisk eller kød og kl. 00.30 forlod vi restauranten og maden havde været helt fantastisk!
Jeg fik sagt farvel til alle dem, jeg ikke ville se om søndagen og fik da også et par gaver med - det siger man aldrig nej tak til, især ikke når det er Lindt Chokolade.


Lisa med en jävla stor musling, fy fan..


Hvad man ikke ser, er at jeg har uldsokker på under bordet.
Det er for koldt at være fin..


Alle zusammen


Dagen efter stod vi op kl. 8 for at arbejde lidt med Royal og derefter stressede jeg ind for at købe de par ting, jeg havde lovet at tage med hjem. Dagen inden havde jeg nået at pakke lidt, men manglede stadig rigtig meget men både vin, pesto, kiks, støvler, tøj osv blev pakket ned og en masse smidt ud, da Ryanair kun tillader 15kg, der checkes ind og 10kg i håndbagagen.
Kl. 12 sagde jeg farvel til Adriano og lille Edo og vi kørte til Novi Ligure for at nå toget mod Milano kl. 12:50.

Novi St.


Milano St.
Derefter tog vi bussen til Bergamos lufthavn (Orio al Serio), spiste, sagde farvel til Lisa og Bryndis og så tog jeg en taxi og gav ham adressen, hvor jeg skulle overnatte indtil næste morgen, hvor jeg skulle flyve hjem. Jeg tog taxi'en kl. 18 og kl. 19:15 var jeg, hvor jeg skulle overnatte, hvilket kun burde ha' taget 10min men da der er 2 gader i området med samme navn lbev jeg sat af det forkerte sted og i Bergamo findes der åbenbart ingen taxier og når man tager bussen i den forkerte retning og skal vente på endnu en taxi eller hjælp, ja, så tager det over en time at nå frem!
Men jeg nåede frem til det sødeste, ældre ægtepar, der hjalp mig med alt de kunne og 10min efter jeg var kommet fik jeg et længe ventet bad og gik direkte i seng. Vågnede kl. 6 for at 'om-pakke' min kuffert og smide endnu mere ud - jeg gav iøvrigt en champagne, jeg havde fået i gave af Fausto, til det ældre ægtepar, da den vejede alt for meget i min kuffert - kl. 7.30 blev jeg kørt til lufthavnen og kl. 10:40 fløj jeg mod DK. Pyyh... 

Hjem og i bad og videre til Lines fødselsdag, hvor hun fik en Wii, der blev afprøvet senere på aftenen ;)



Endelig hjemme! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar