INTET OM ALTING

søndag den 21. december 2008

Sidste aften i San Giacomo


Yep, så er det den sidste aften i San Giacomo inden jeg tager tilbage til Danmark. Iaften skal vi alle sammen (alle fra stalden, venner osv) hen på den lokale fiske-restaurant og efter min sidste besøg, glæder jeg mig helt vildt!

Igår havde vi sidste aften på Trieste og det var helt fantastisk sjovt selvom der er et par huller i aftens forløb. Da det var den sidste fredag inden jul og en masse har fået ferie (åbenbart), så var der gang i den allerede da vi ankom kl. 20. Vi havde selvfølgelig 'spurgt pænt' om den islandske pige ikke nok ville være chauffør den aften, så vi ikke skulle tænke på noget. Derfor blev der heller ikke sparet på noget (det ses tydeligt på billedet under).
Vi fik en masse drinks og én af dem var endda gratis, da det betaler sig at være ååååh-så charmerende og død-lækker. Med drinken kom også ordene 'you eyes like stars'.. ja, det er da klart, når du har drukket 17 Martini'er!

Jeg fik sagt farvel til bartenderen og Fausto der iøvrigt gav mig en flaske.. mm, jeg tror det var champagne som han roste til skyerne og kl. 2, da baren lukkede var vi på vej hjem og da vi endelig kom hjem var vi en tur i stalden for at give en af hestene dækken på, vi kommer tilbage til værelset og jeg indser jeg har glemt champagne flasken et eller andet sted. Så tilbage til stalden og ganske rigtigt, der stod den foran Lollo's boksdør. Rigtig fint.

Og hvorfor Lisa endte på gulvet, ødelagde tørrestativet og vælte stumtjeneren, aner jeg ikke.. men af en eller anden grund var det ret morsomt.



Og hvis man drejer hovedet lidt, så kan man se, hvordan aftenen begyndte da vi fik overtalt den islandske pige til at spise en tomat - way to go, Bryndis!!! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar