INTET OM ALTING

tirsdag den 2. december 2008

Juhu! Peder tilbage på skærmen!


Pga. min iver for at se årets julekalender på TV2, gik jeg så vidt som at melde mig ind på sputnik for at være i stand til at følge med i hele julekalenderen. 
Endelig fik jeg betalt og fik ro til at sætte mig i sengen for at se allerførste afsnit - men.. nej, 'Du mangler at opdateret din et eller andet tryk HER for at opdatere', hvilket jeg gjorde og ventede hele 7min mere men  blev det endelig tid - men.. nej, 'Det er IKKE muligt at bruge MacIntosh hos Sputnik'. Skønt, den slags finder man altid ud af efter man har betalt - men til alt held har Lisa en helt fantastisk (synes jeg nu) Acer, der ingen problemer giver og jeg har netop set første afsnit færdigt - og hvor er jeg glad! Peder fra Gramsespektrum er med i serien og endda sammen med 'Skolefotografen Bent'/Dolph og selvom der går lidt for meget skolefotograf i deres skuespil, gør det slet ikke noget - overhovedet.
Nu skal jeg helt sikkert se alle afsnit - på computeren, vel at mærke, for nu har jeg jo betalt ;)


Glenn, Bubber, Peder, Vagn - whatever 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar