INTET OM ALTING

onsdag den 29. april 2009

almindelige onsdag


Efter lidt arbejde tog jeg ud for at træne (og mine ben dirrer stadig..), nu sidder jeg udenfor i det endnu engang skønne vejr! Forår i Danmark er noget af det allerbedste :)
Det var egentlig meningen, jeg skulle ha' noget frokost men.. det er som om, når der ikke er noget, der frister, kommer man på andre tanker - så som 'no go' SLIK.. så frokost idag består hermed af 2 stk. røde snørebånd, knald godt.
Det er vildt lækkert, at sidde udenfor og ikke høre en eneste bil, kun fuglene og en enkelt traktor.. aaaah.. idyl! :) DOG.. når man bor på landet og ingen bil har og 2km til nærmest busstoppested, så... ja, så må man være kreativ og finde på ting at lave hjemme. Hurra for internettet.. 

Ååååh, hvor solen dog skinner


Uh yeah, baby, yeah..

Tulle-lulle-dulle


Senere (hvis jeg stjæler en bil hos en vildfaren turist) skulle jeg gerne ride en smule, i det her vejr har man jo ikke noget valg :) 

Ps. Så fik man lige løn OG feriepenge på samme tid, hvad skal jeg dog gøre med alle de penge? Dilemma! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar