INTET OM ALTING

lørdag den 25. april 2009

Se køerne danse

Back on track og hjemvendt efter en uges ferie.
Der er sket en masse ting og en af dem er,  1) at Capper er blevet 1 år ... ÉT HELT år. Fest, tiden går stærkt! Det skete d. 16 april - Dronningens fødselsdag, hvilket er til stor fornøjelse for min mormor..

Casper og mig juleaften '08

2) Samme dag fik jeg også en gave af min gavmilde svigerinde og bror, der gav mig et gavekort til den eneste forretning her i området, der sælger Acne, Won Hundred, Nørgaard etc. Så jo, man er glad! Og jeg skal fluks ned og kigge imorgen formiddag, når de åbner!

3) Mine 3 solbriller fra House of Sunglasses er ankommet, dejligt at vende hjem til og endnu bedre - de passer alle rigtig fint, det påstår jeg i hvert fald selv :) 
Dem kommer der billeder af senere.

4) Så kan jeg ikke lige huske, om jeg har nævnt, at jeg er 'optaget' på spansk-sommer-turbo-lyn kursus på Niels Brock i juli - men det er jeg, i hvert fald. Hver dag i en måned fra 8.30 - 15.30. Dear Lord, jeg håber jeg overlever, så jeg kan søge ind på CBS uden problemer..

Og og og, så til sidst vil jeg lige gøre opmærksom på ØKO-dag, som også kaldes 'køernes forårsfest' - tror jeg nok?? som finder sted på søndag kl. 12. Alle økologiske gårde rundt i Danmark, smider simpelthen besætningen på græs den dag. Og jeg ved, det lyder kedligere end at køre med aviser, men tro mig, naboens mark har her til eftermiddag fået sit første læs køer ind og det er et herligt syn, at se et så klodset og uharmonisk dyr som koen, 'danse', hoppe og springe af fornøjelse. På Økologisk Landsforening kan man finde nærmeste økologiske gård, se videoklip af eventet og læse mere om planerne for dagen.

Hej hej så længe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar