INTET OM ALTING

onsdag den 15. april 2009

Sooool






Selvom man er 20 år gammel og døv, kan man sagtens snige sig udenfor, når vejret jo er så fint.
Og nøj, hvor Blogger egentlig er et bøvlet program, hvad angår billede-indsætning, det er lige til at spilde sin tid på, til tider. 

Jeg undskylder mange gange billede-kvaliteten, men mit kamera i telefonen (som jeg altid bruger), kan slet ikke håndtere alt det sollys, der har været de sidste par dage. Men i hvert fald, her er en falsk Magnum Mandel is, umme-num. Den blev nydt i solen tidligere idag.. deeejligt.
Plus, følelsen af at have sin sandaler på, uden at fryse overhovedet, er den allerbedste. Hvis jeg kunne, ville jeg gøre det året rundt :)


Nu bor jeg ikke så langt fra Thomas Eje og mødte ham tilfældigvis i Rema1000 idag. Oh my God.. hvis man regner med at se ham, som han så ud i sin tid med Preben og Anders eller sin tid i Las Vegas, tager man grueligt fejl. For søren, han ligner jo nærmest en sørøver?? Jeg er ked af at sige det, da jeg altid har været vildt fascineret af hans multi-talent.. Men nu? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar