INTET OM ALTING

mandag den 6. april 2009

Hansestadt Hamburg




Imorgen kl. 9 drager jeg en tur til Hamborg for at kigge lidt butikker og bare komme lidt væk.
Jeg har været en tur dernede én gang og jeg ved ikke hvorfor men byen minder mig utrolig meget om Malmö. Der er utrolig flot og især, hvis solen skinner naturligvis - og så har den jo også rigtig mange butikker, nu da der er lige så mange indbyggere som i København ;)
Jeg glæder mig, selvom jeg skal holde igen på euro'erne, men så kunne det være jeg kunne få brugt mit 'fremragende' tysk en smule.. 

På vej hjem, skal vi lige forbi en af grænseshoppene, da de har en kasse Somersby til 99,- hvor man herhjemme skal gi' 15,- for én dåse, hvilket er helt ved siden af! Jeg sparer ca. 250,- (hvis man vel at mærke vælger at købe 24 stk. i Føtex) og selvom man har fået løn og penge tilbage i skat, gør det ikke noget man sparer :)

Hejhej så længe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar