INTET OM ALTING

tirsdag den 28. april 2009

næsten


Det sker sjældent, at det er mig, der står og er kreativ i køkkenet, men idag var altså én af dagene og den stod på burgere. Ganske simple, vel at mærke! Man skulle nødigt udfordre skabnen, jo..


Jeg skulle jo vise de briller fra House of Sunglasses, som jeg har ehvervet mig men.. altså, billederne ligner noget, jeg har taget som tidlig teenager og hermed venter jeg med at vise dem, til jeg ganske tilfældigt har dem på i løbet af sommeren :)
Men.. derimod har jeg idag brugt mit gavekort til den tidligere nævnte, fantastiske forretning og og og.. for det, 'købte' jeg et par Acne chinos i den klassiske beige. Der kommer også billeder af dem senere, når jeg får dem brugt. Indtil videre kan de ses på Acnes hjemmeside, lige her.

Den står på arbejde imorgen kl. 8, så må hellere komme videre i teksten.
Fortsat god mandag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar