INTET OM ALTING

onsdag den 29. april 2009

Nedtælling aktiv


til en uges ferie på solskinsøen, Bornholm. Det er ved at være .. mere end 10 år siden, jeg sidst var der. Det var den obligatoriske lejrskole tur til Bornholm og husker den stadig tydeligt. Husker især ham der Mr. Mox - er det ikke det han hedder? - ham den super-energiske tryllekunster, der dukker op alle vegne (lidt skræmmende) og vores løbetur omkring den samme sø HVER morgen! Det gider en flok teenagere ikke, skulle jeg hilse, at sige...
Tidligere har jeg også været der med familie og jeg synes nu det er et dejligt sted - selv at de taler med den mærkeligste dialekt, er blot en charme :)
Det farlige er dog, at vi skal bo mindre end 2km fra Kjærstrup Chokolade, der holder til på Bornholm, men som har flere butikker i KBH-området (fx i Fields) og hvis det ikke var fordi min veninde arbejder der, havde jeg nok aldrig brugt 15kr på en flødebolle. Men prøv dem, de er.. himmelske! Nej, det er ikke nok.. de er.. ååååååh og mmmmmm og alle pengene værd! :)

Det her, havde jeg tænkt mig, at tage med på turen - bl.a

Uundværlige


Clutch fra ZARA

Jeg har i dette øjeblik lige kaste et blik på den indkøbspose, jeg fik mine Acne chinos med hjem i og sørmer om der ikke står, at de den første Marts åbnede en Webshop?! 
Tak et kig hos Jim P. De har bl.a en masse Acne jeans til 750kr!

Nåeh, der er VENNER, så ha' det godt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar